Helt insane! :S

Canon Eos 1000D + Canon EF-s Lens 55-250mm 1:4-5.6

Det är verkligen helt sjukt!!!
Nu när jag tänker på det kan jag verkligen inte fatta att det är sant! Det här är sista veckan med riktigt mycket plugg. På fredag ska allt vara inne (so uppsatsen ska egentligen vara inne på onsdag veccka 22, men jag satsar att lämna in den på fredag ;) )

GAAH!! Om en vecka kommer all stress vara över och om en och en halv vecka har jag haft min sista lektion i grundskolan. Helt sjukt egentligen. Sen slutar jag inte förrän den 15 juni, har då en vecka musikal innan sista veckan, vilken enbart består av roligheter! :D 

År 2002, alltså för nio år sedan gick jag med nervösa steg mot ettornas klassrum, hur glad och förväntants full som helst för att börja i skolan. Nu, nio år senare, håller jag på att packa ihop böckerna från grundskolan och helt kliva ur denna värld och ta ytterligare ett steg mot vuxenvärlden in i gymnasiet.
Det är helt sjukt hur ofantligt snabbt tiden bara har ruuusat iväg! :S Jag kommer aldrig mer komma tillbaka efter ett sommarlov till grundskolan... :S
Helt insane! Jag har bara åtta riktiga skoldagar kvar i grundskolan!

Aja, måste verkligen gå och lägga mig nu :) Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback